Wat moet ik doen ?

Mijn afval werd niet opgehaald

o   Ik contacteer Net Brussel PRO:

  •  Per e-amil op volgen adres : pro@arp-gan.be
  • Telefonisch op het nummer 0800/981.81

Ik wens enn afvalophaling op de feestdagen
 

o   Ik kijk na in mijn contract of het vak 'feestdagen" werd aangeduid. In dat geval wordt uw afval op de 'feestdagen" opgehaald door onze diensten.

Is het vak 'feestdagen" niet anngeduid ?

o  Ik begreef mijn naar 'My Pro Zon' met mijn klantnummer, mijn contract en mijn identiteitskaart en duid het val "feestdagen" aan of

o   Ik contacteer Net Brussel PRO : 

  • Per e-mail op volgend adres :  pro@arp-gan.be
  • Telefonisch op het nummer 0800/981.81

Ik wens afvalzakken te bestellen
 

o    Ik begeef mijn naar 'My Pro Zon" met mijn klantnummer, mijn contract en mijn identiteitskaart en plaats online mijn bestelling of

o   Ik contacteer Net Brussel Pro : 

  • Per e-amil op volgend adres :  pro@arp-gan.be
  • Telefonisch op het nummer 0800/981.81

Mijn afval wordt opgehaald in een container, maar deze werd beschadigd
 

o   Ik begeef mij narr 'My Pro Zone' met mijn klantnummer, mijn contract en mijn identiteitskaart en pllats online mijn bestelling of :

o   ik contacteer Net Brussel PRO : 

  • Per e-mail op volgend adres : pro@arp-gan.be
  • Telefonisch op het nummer 0800/981.81

Ik wil mijn ophaaldagen kennen
 

o   Ik begeef mij naar 'My Pro Zone' met mijn klantnummer, mijn contract en mijn identiteitskaart en geef daar de sluitingsdata in of

o   Ik contacteer Net brussel PRO : 

Mijn bedrijf sluit voor een beppalde termijn en ik wens geen ophalingen gedurende deze periode 
 

o   Ik begeef mij naar 'My Pro Zone" met mijn klantnummer, mijn contract en mijn identiteitskaart om de bijkomende ophalingen aan te vragen of 

o   Ik contacteer Net Brussel PRO:

  • Per e-mail op volgend adres : pro@arp-gan.be
  • telefonisch op het nummer 0800/981.81

Ik wil mijn klantengegevens aanpassen :
 

o   Ik begeef mij naar 'My Pro Zone' met mijn klantnummer, mijn contract en mijn identiteitskaart en ik doe de aanpassing van mijn klantenfiche online of :

o   Ik contacteer net Brussel PRO : 

  • Per e-mail op volgend adres :  pro@arp-gan.be
  • Telefonisch op het nummer 0800/981.81

Ik wens meer uitleg bij mijn facturen

Weet dat :
De facturen worden voorafgaandelijk opgemaakt, voor periodes van 12 weken.
De diensten onder contract vangen steeds aan op maandag en eindigen op zondag.

o   Indien een sluitingsperiode is voorzien, moet deze worden gemeld aan Net Brussel PRO voor de facturatie van de periode waarin de sluiting plaatsvindt.

o   De opzegging van het contract dienst schriteferijk te gebeuren (zie de algemene voorwarden). 

Ik wens een duplicaat van docuementen (factuur, kredietnote, rekeninguittreksel, contract) ?
 

o   Ik begeef mij naar 'My Pro Zone' met mijn klantnummer, mijn contract en mijn identiteitskaart om de gewenste documenten te downloaden of :

o   Ik contacteer Net Brussel PRO : 

  • Per e-mail op volgend adres : pro@arp-gan.be
  • Telefonisch op het nummer 0800/981.81

 

 

Partager sur Facebook Partager sur Facebook Partager sur LinkedIn Partager sur LinkedIn
Back to top